1 december.

första inlägget 2010 !

igår var det ju då nyår, och kunde inte haft roligare!
var verkligen skit kul&allting blev  perfekt :)

började med att jag gick till sofie&lämnade mina sovkläder
och så eftersom jag skulle sova hos henne,
sen gick vi till becca&åt nyårsmiddag kyckling&klyftpotatis.
efter de började vi dricka,  sen stack vi till toni
där vi busade lite hihi..

sen vid tolvslaget gick vi ut o smälde! och kan säga att min nyårspuss
iår blev becca :) sen vid 2 tiden drog alla sig hemåt&även jag &sofie
så väntade jätte god mat på oss hemma,
älg tror jag det var med  hasselbackspotatis mumsmums.
pics från igår:















kisses.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ser kul ut ^^,

2010-01-01 @ 21:02:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0